PartySports
PartySports

PartyPoker Sports Review

Înscrie-mă la PartySports!Înscrie-mă!

Aparținând unui bloc de site-uri, care s-au mutat de câteva ori, PartyPoker a fost înființat în 2001 cu un accent exclusiv pe pariurile la Poker Room.Adăugarea unei case de pariuri sportive pline de acțiune,PartyPoker a fuzionat cu Bwin în 2011. Apoi, după un război de licitații cu 888 Holdings, pariurile onlinebehemoth GVC Holdings a achiziționat Bwin.Party Digital Entertainment pentru 1,1 miliarde de lire sterline. Recenzia noastră PartyPoker dezvăluie dacă prețul a fost corect și dacă merită să pariezi online în România prin intermediul acestei case de pariuri sportive!

• Concursuri și promoții cu mai multe platforme
  • Opțiuni populare de depunere și cash out
  • Lideri de afaceri de pariuri de lungă durată
  • Navigarea în pariuri sportive necesită o modificare
PartySports
PartySports Bonus
100% Bonus

Oferte bonus PartyPoker: Presărate peste platformele lor de pariuri - Concurs PartyPoker, promoție și recompensă pentru jucători informațiile sunt prezentate mai jos.

Deschideți un cont astăzi!

Pariuri sportive PartyPoker România

Două întrebări; Unde ai fost? Ești gata să te alături petrecerii? La un moment dat, cel mai mare site de pariuri pe poker de pe planetă,PartyPoker a intrat în al treilea deceniu de servire comunității de pariuri online. Confruntându-se cu o multitudine de competiții, platformele de pariuri sportive și cazinouri PartyPoker au fost adăugate la ofertele lor și înfloresc sub îndrumarea ElectraWorks Limited. Ca și în cazul tuturor proprietăților GVC, PartyPoker este reglementat de comisiile de jocuri de noroc din Regatul Unit și Gibraltar.

• Bonus de înscriere la PartySports

0/5

Preferând să împartă averea în secțiunile lor de poker, pariuri sportive și pariuri la cazinou, jucătorilor PartyPoker România nu li se oferă un bonus specific de înscriere. Se schimbă în funcție de sezon și când seriale de campionat precumSuper Bowl se rulează, promoția de pariuri sportive „Bet & Get” începe. Jucătorilor li se cere să plaseze un pariu de 20 USD, în timpul turneelor ​​majore, la cote minime de 2,0, pentru a primi un pariu gratuit de 5 USD pentru a fi utilizat în orice sport.

• Promoții și concursuri PartySports

3,25/5

Concursurile și balurile de absolvire apar mereu la PartyPoker. În diverse momente, pariorilor de pariuri sportive cărora le place să se implice în mirii acumulate li se oferă un bonus parlay cu 10% până la 40% mai mult decât suma imprimată pe biletele câștigătoare.Jucătorii de poker primesc 1 punct pentru fiecare 1,00 USD de rake pe care îl generează, în timp ce fanilor cazinoului li se oferă promoțiile Jocul săptămânii și Big Payback. Vezi ofertele, plus termenii și condițiile, pe site.

• Site-ul PartySports

3.5/5

Veterani de lungă durată, echipa PartyPoker a fost alături pentru călătoria încă din primele zile ale nebuniei pariurilor online. Este un lucru bun, deoareces-au adaptat la cantitatea mare de schimbări prin care a trecut industria. Deși nu este mare lucru, un upgrade de pariuri sportive ar fi binevenit, deoarece ne-am obișnuit ca ofertele să fie postate în liste. Pe lângă asta, parcurgerea site-ului este foarte simplă la câteva momente după prima conectare.

• Pariuri live PartySports

4,25/5

Fie că a oferit pariuri live la poker timp de decenii sau din cauza fuziunilor cu familii de pariuri axate pe sport, Pariurile sportive LIVE PartyPoker sunt rapide și ușor. De la cotele populare din ligile nord-americane, până la evenimentele Românias pot fi puțin familiare,ca și cotele Cricket, ofertele zilnice nu se termină niciodată. În plus, cu multe dintre casele de pariuri pe care le recomandăm aici la România Sports Betting, liniile sunt clare și prețurile sunt corecte.

• Serviciul clienți PartySports

4.25/5

Treg din nou pentru experiența lor de poker, deoarece jocul de cărți este o astfel de experiență de pariuri sociale, serviciul pentru clienți este puternic la PartyPoker.Aceasta include funcția LIVE Chat, care este disponibilă pentru toți utilizatorii înregistrați 24/7 și este gestionată de operatori eficienți și de ajutor. Deși Asistența LIVE eficientă ar trebui să poată rezolva orice problemă - jucătorii PartyPoker pot, de asemenea, să poată e-mail personalului de asistență pentru clienți sau să se contacteze prin intermediul unui telefon gratuit.

• Cote de pariuri PartySports

4,5/ 5

Acum cu o familie „în primul rând pariurile sportive” - PartyPoker oferă cote competitive la pariuri. Am descoperit căCaserii de pariuri PartyPoker tind să adauge valoare liniilor lor defavorizate, mai degrabă decât prețurile lor de cretă. De exemplu, în 2019Stanley Cup Final futures cote, PartyPoker a oferit cea mai bună valoare pe St. Louis față de alte patru case de pariuri sportive. Cote înainte de joc, cote LIVE în timpul meciului și cote viitoare fac parte din pachetul de cote pentru pariuri sportive PartyPoker.

• Metode de depunere PartySports

4,25/5

Conștient jucătorii au nevoie de finanțare rapidă și de încredere,PartyPoker a fost un important furnizor de bani online din 2001. Metodele de depunere, cu limite de la 10 USD la 25.000 USD, sunt numeroase. O varietate de carduri de credit și de debit majore, plus opțiuni populare de transfer electronic sunt în frunte. Solicitările de retragere sunt rambursate prin metoda de plată folosită de jucători pentru a-și finanța contul. Vizitați secțiunea casierie pentru opțiuni financiare și reguli bancare.

• Pariuri mobile PartySports

4,25/5

Participarea lapariuri mobile business încă din primele zile - nu am fost surprinși să aflăm Pariurile sportive PartyPoker funcționează excelent pe toate dispozitivele portabile populare. În timp ce este necesară descărcarea unei aplicații pentru a juca în camera de poker, pariorii de pariuri sportive și cazinouri accesează acele platforme cu acreditările pentru versiunea desktop. Site-ul web PartyPoker este complet optimizat pentru mobil așa că fiecare platformă se încarcă clar și curat pe ecranul de orice dimensiune.

Recomandări de pariuri sportive de bază PartyPoker

PartyPoker a fost unul dintre primii giganți ai jocului de cărți care au adoptat-o Platforme de pariuri sportive și cazinouri. A fost o mișcare inteligentă, deoarece experiența lor în industria jocurilor de noroc a ajutat la crearea unui site web solid de pariere cu servicii complete. Deși oferă încă o acțiune excelentă în sala de cărți,PartyPoker este acum și o destinație de top pentru pariuri sportive și cazinouri. Opțiuni nelimitate de pariere LIVE, plus servicii bancare ușoare și asistență pentru clienți de calitate, mențin distracția să curgă. Suntem încântați să vă prezentăm PartyPoker pentrucu handicap de pariuri sportive din România.

Recenzia noastră
BONUS DE ÎNREGISTRARE:Bonus de 100%