Bovada
Bovada

Revista Bovada

Înscrie-mă la Bovada!Înscrie-mă!

Unul dintre cele mai recunoscute nume în pariurile online industrie, Bovada oferă jucătorilor o platformă de pariuri distractivă, sigură și cu mai multe fațete, aducându-i mai aproape de acțiune decât oricând. De la NHL, NBA, MLB și NFL până la sporturi universitare, Bovada are o mulțime de opțiuni și caracteristici, inclusiv pariuri live în joc și capabilități de pariere pe mobil.

• Pariurile live permit acțiuni de până la minut!
  • Platforma de pariere mobilă este convenabilă și ușoară!
  • Oferă mai multe pariuri pe mai multe sporturi decât majoritatea furnizorilor online !
  • Bonusurile sunt orientate mai mult spre pariuri de cazinou decât spre sport
Bovada
Bonus Bovada
250$ Bonus

Bovada își răsplătește instantaneu noii jucători cu un bonus de înscriere de 100% la toate depunerile inițiale, creditând până la 250 USD pentru aceasta. oferi. Depuneți 500 USD și primiți instantaneu 250 USD.

Depuneți și revendicați acest bonus

Bovada US Pariuri sportive

Bovada și-a câștigat numele și reputația în lumea pariurilor sportive online, oferind o modalitate sigură și sigură pentru ca jucătorii să parieze sporturile pe care le plac. În plus, serviciul lor superior pentru clienți și meniul inovator de produse de pariere fac dificilă concurența altor case de pariuri sportive online. Cu o gamă variată de acțiuni de pariuri sportive și funcții noi, cum ar fi pariurile live, în joc, Bovada este pur și simplu o reducere mai sus. Jucătorii noi sunt recompensați cu până la 250 USD pentru crearea unui cont și efectuarea unei depuneri inițiale și există și alte modalități de a câștiga, cum ar fi programul de bonus Refer-a-Friend.

• Bovada Sports Bonus de înscriere

4,75/5

Termenul „jucați cu banii casei” este foarte mult în cercurile de pariuri, dar când vă înscrieți pentru un Bovada cont și efectuați prima depunere, aceasta este literalmente singura modalitate de a descrie numerarul gratuit de care dispuneți acum. Bovada oferă noilor jucători un bonus instantaneu de 100% la toate depozitele de până la 500 USD, ceea ce înseamnă că puteți colecta maximum 250 USD din capital de pariere fără risc. Ai chef să ieși în afara casetei și să faci un joc mai mare decât de obicei? 250 USD în plus pot ajuta un jucător să înceapă o serie de câștiguri. De asemenea, nu e nicio rușine să-l mulgi și să te bucuri de infuzia de numerar.

• Bovada Sports Lines

4.5/5

Cu cele mai recente cote de pariuri din întreaga lume la o multitudine de evenimente sportive, Bovada oferă pariuri pe linie monetară, pariuri directe. , pariuri în jumătatea a doua, teasers, plăcere, pariuri live, ce vrei! Nu există pariuri sportive care să ofere mai multe opțiuni de pariere pentru clienții săi.

• Bovada Sports Live Betting

4/5

Sporturile competitive au fost întotdeauna despre ajustări în joc, iar acum pariurile sportive reflectă această experiență. În timp ce pariurile convenționale încă domină acțiunea, pariorii pot juca acum un rol și mai activ în joc cu pariuri live care permit efectuarea pariurilor pe măsură ce acțiunea se desfășoară. Pentru pariorii pricepuți care au un ochi atent la ceea ce se întâmplă, pariurile în joc pot fi destul de profitabile. Nu există nimic ca să te apropii de acțiune!

• Bovada Sports Mobile

4/5

Se întâmplă, de asemenea, mulți pariori să ducă o viață ocupată și productivă. De aceea, platforma de pariuri mobile a Bovada este creată pentru cei cărora le place să se bucure de acțiune în timp ce sunt departe de casă. Indiferent dacă călătorești pentru serviciu, te întâlnești cu prietenii la cină sau ești la joc, platforma mobilă elegantă a lui Bovada este convenabilă și extrem de simplu de utilizat. Chiar și depunerile și retragerile sunt ușoare. Verificați cotele, pariați în joc... faceți orice ați face de pe laptop în palma mâinii.

• Metode de depunere pentru sporturi Bovada

4,25/5

Bovada dorește afacerea dvs. și de aceea fac finanțarea contului dvs. convenabilă și ușoară. Multe depozite Visa sau Mastercard trec pentru clienții din SUA fără nicio problemă, dar există multe alte modalități de a vă finanța contul chiar și atunci când instituțiile financiare blochează aceste tipuri de tranzacții. Bovada oferă depozite de la carduri de credit preplătite, transferuri Western Union, MoneyGram și BitCoin.

• Serviciul Clienți Bovada Sports

4,5/5

Echipa prietenoasă și informată de servicii pentru clienți a Bovada poate fi contactată prin e-mail și prin telefon 24 de ore pe zi. Fie că aveți nevoie de asistență pentru a efectua o depunere sau retragere, fie că aveți întrebări despre o tranzacție de pariere, echipa de experți în pariuri a Bovada vă stă mereu la dispoziție. Majoritatea pariorilor doresc pur și simplu să poată vorbi cu o ființă umană reală atunci când au întrebări despre conturile lor, iar Bovada face ca aceasta să fie o experiență nedureroasă și virtuală fără așteptare.

Recenzia noastră
BONUS DE ÎNREGISTRARE:Bonus de 250 USD